follow

The Winners are...

Assalamualaikum... setelah berbulan-bulan Contest ini berjalan, akhirnya aku with partners dah decide siapa pemenangnya.


Aku bahagikan pemenang kepada 3 orang. Bukan sikit. Banyak woo. (99, banyak ke?)

Proses memilih gambar yang CUN KEBABOM ni bukan aku sorang je. aku pilih dengan dibantu my sister  dan Sepupu aku - Darjah 4! haha
Both of them aku lantik secara tak rasmi. =))


Okeh. direct pada senarai pemenang. aku bagi sikit. Pakai printscreen je. Gua malas nak salin berjela2, macam Afiqah tu.

--------Pemenang! Tahniah Guys!--------






Tahniah lagi sekali dan Terima Kasih kerana sudi JOIN contest tak seberapa ni. Akan datang, Aku dan Afiqah cadang nak buat contest lagi. Mungkin temanya berkaitan dengan semangat jiwa korang sebagai Rakyat Malaysia. Baru cadang okeh. Kita hanya Manusia yang mampu merancang, sudahnya Semua Kehendak Illahi yang menentukan.

Untuk lihat pemenang yang lain, atau nak tengok Full punya, korang boleh direct ke link ini.
Pada yang lain, jangan gibap dulu beb! Gambar di atas tu aku ambil separuh je. Entah2 nama korang tercalun dalam pemenang saguhati. Who knows! So better korang cekidaut link tu. 

OK, dah tahu dan tercalon sebagai pemenang, click HERE. Hantar Detail2 yang diperlukan seperti yang tertulis dalam blog minah tu. Ok? Sebarang kemushykilan, lampirkan di comment di bawah. OK Doki! 

TERIMA KASIH JOIN! KORANG TERBAIK! Sorry di atas kelewatan kami umumkan pemenang ni eh


5 Comments:

Blogger Unknown said...

HAHA, bagus2,
tp yg gmba tu x brape clear la

 
Anonymous Amani Azwa said...

gambar mane satu weh?

 
Blogger Unknown said...

Alhamdulillah pemenang ke-lima ^^

 
Blogger Amani Azwa said...

Tahniah @Aeda Zainal. claim hadiah cepat2!

 
Blogger Unknown said...

http://mymymushie.blogspot.com/2013/02/big-giveaway-by-cikgu-fizi-fizgraphic.html

 

Post a Comment



<< home ?

Older Post